ORGANISATIE EN COMMUNICATIE

Één van de diensten die BDK Administratie levert is ondersteuning op het gebied van communicatie. Vergaderingen, e-mails, telefoontjes; we worden er 24/7 mee geconfronteerd. Communicatie is niet meer weg te denken uit onze huidige maatschappij. We zuigen informatie op. Horen we het niet van elkaar, dan lezen we het wel online. Er valt niet over te twisten; de wereld van de communicatie groeit sneller dan ooit tevoren. Het is dus zeker niet vreemd dat jij als (startende) ondernemer af en toe door de bomen het bos niet meer ziet. Want probeer het allemaal maar eens bij te houden. Zeker met jouw springlevende business die al, al je aandacht opeist.

Communicatie ondersteuning in zicht!
Laat BDK Administratie jouw bedrijf ondersteunen op communicatief vlak, zodat jij je weer volledig kan focussen op jouw core business. Denk bij communicatie ondersteuning aan het optimaliseren van jouw e-mailverwerking en zorg dragen voor zowel de correspondentie als het relatiebeheer. Ook de financieel gerelateerde communicatie neem ik graag voor mijn rekening. Dit alles om jou zoveel mogelijk te ontzorgen.


Een overzichtelijke workflow, let’s go
Het klinkt als muziek in je oren. Een workflow die orde creëert. Taken, documenten en activiteiten, alles in een logische volgorde zodat jij het overzicht houdt. BDK maakt van deze droom werkelijkheid. En met al die informatie die jij dagelijks moet verwerken weet BDK Administratie ook wel raad. Met een strakke planning, goede organisatie en een heldere strategie draag ik zorg voor een geslaagd archief- en informatiebeheer van fysieke en digitale documenten.